3 kwietnia 2011

Kazimierz Dolny

Pogoda jest coraz ładniejsza, cieszy mnie to, że mogę porzucić już zimowe buciory i wyciągnąć z szafy wszystkie szpilki. Tutaj buciki jeszcze pełne, za to wyjątkowo wygodne. Kazimierskie uliczki nie sprzyjają obcasom, więc postawiłam na wygodę.
a wam jak mija weekend? :)

Czerwona kosmetyczka (czy jakkolwiek tego nie nazwać) była mojej babci. Zawsze miała ją ze sobą i będąc małą dziewczynką lubiłam do niej zaglądać i była dla mnie czymś pięknym i wyjątkowo eleganckim. Mam do tego duży sentyment i teraz to ja nosze ją często w swojej torbie.











kurtka - h&m
bluzka - reserved
szorty - troll
torba - river island
bransoletka, okulary, szal - h&m
koturny - f&f


19 komentarzy:

  1. swietny look :) piekne bransoletki !

    zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczna torebka. brak mi słów. cudo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna torba! A Cały set niesamowicie zmysłowy!

    OdpowiedzUsuń
  4. kolejna tandeciara z blogiem...co za plaga

    OdpowiedzUsuń
  5. tandeta bywa pojęciem względnym skarbie.
    dzięki za opinie, każdą sobie cenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz po prostu super!



    ________

    carmesi91.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne bransoletki:)

    http://justblackpearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. cudna torba !!! ;)

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. torebka jest super :) piękny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ Ty jesteś seksowna ;) A torebkę masz przepiękną ;)

    P.S Lubię takie rodzinne pamiątki, z którymi wiążą się miłe wspomnienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawa torba :))
    zapraszam do mnie :)) Buziaki:*
    +dodajemy:)?

    OdpowiedzUsuń
  12. Having read this I believed it was rather informative. I appreciate you finding the time and energy to put this informative article together.

    I once again find myself spending a lot of time both reading and commenting.
    But so what, it was still worth it!

    OdpowiedzUsuń