10 października 2012

Szary szal

Na temat tego stroju nie będę się za dużo rozpisywać. Jest to proste i niczym niezaskakujące zestawienie. Jeansy, marynarka i basicowy top. Dla ogrzania włożyłam długi szary szal z cubusa, który uwielbiam. Nigdy nie sądziłam, że wydam tyle na szalik (ok 80 zł?), bo zawsze wydawało mi się, że nie jest to rzecz warta tyle pieniędzy. Wiem, jest to zwykły, szary szalik, nie potrafię Wam wytłumaczyć swojego pociągu do tego typu dodatków. Po prostu nie mogłam się powstrzymać przed zakupem. Całość wygląda bardziej efektownie dzięki szmaragdowym szpilkom, które niesamowicie wydłużają nogi.










marynarka - reserved
spodnie - lee
torebka - oasap
szalik - cubus
top - f&f
buty - czasnabuty


48 komentarzy:

  1. doskonale Ci w granacie:)a szal zapewne cieplutki;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już całkiem zapomniałam, że zrobiłyśmy takie ładne zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba! :) super marynarka , uwielbiam dopasowanie szpilek do obcisłych rurek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny secik, fajny szaliczek i fajna marynarka :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Photoshop na zdjęciu piątym od dołu na włosach...?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak napiszę fajny secik, fajny szaliczek i fajna marynarka to dodasz mój komentarz?
    Nie jestem hejterem, tylko pragnę zaalarmować, że widać photoshop na jednym ze zdjęć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego sądzisz, że siedzę dzień i noc przy komputerze odświeżając stronę i dodając na bieżąco komentarze? Po 15 minutach piszesz już drugi komentarz z pretensjami tak jakbym nie mogła robić w tym czasie czego innego. Dodaje wszystkie komentarze. I te miłe i te mniej miłe, więc nie rozumiem skąd pomysł, że akurat Twojego nie dodam. Byłabym wdzięczna za odrobinę wyrozumiałości. Też jestem człowiekiem i to, że Twój komentarz nie pojawia się po chwili może znaczyć, że np. śpię, oglądam film czy poszłam na imprezę.
      Co do zdjęcia, próbowałam zakryć reklamówkę na drzewie, ale jak widać mistrzem przeróbki nie jestem.

      Usuń
    2. reklamowke na drzewie? sory wyraźnie widać, ze chcialas rozjaśnić włosy, wiec po co klamac?

      Usuń
    3. Wyraźnie widać? Wow. Uznam to za komplement. Nie każdy ma takie włosy, które wyglądają na poprawione w programie ;D Gdybym poprawiała włosy to chyba dziwnie wyglądałabym moja głowa a nie gałęzie ;)

      Usuń
    4. właśnie twoja głowa wyglada dziwnie! xd

      Usuń
    5. Twoja pewnie też skoro jej nawet nie pokazujesz xd

      Usuń
    6. witaj w internecie, gdzie człowiek nie ma obowiązku ukazywania swojej tożsamości i robi to na własną odpowiedzialność ;)

      Usuń
    7. Rozumiem, że wolisz nie ryzykować ;)

      Usuń
    8. och jaka błyskotliwa odpowiedz! ;) ile masz lat? 13,14?

      Usuń
    9. Nie porównuj mnie do Twojego poziomu.

      Usuń
    10. W języku polskim nie ma czegoś takiego jak "porównywanie kogoś do czyjegoś poziomu" mówi się nie zniżaj;) W kazdym razie, było milo odwiedzać twojego bloga, na ktorym kiedys cos sie dzialo.

      Usuń
    11. Jak Ci się kiedyś podobało a teraz już nie to było trzeba po prostu przestać odwiedzać. Nie masz obowiązku komentowania i oglądania, więc nie miej pretensji, że już się nic nie dzieje. Bloga prowadzę dla siebie i dla tych, którzy nadal są zainteresowani tym co publikuje.

      Usuń
  7. Przyjemny, wygodny zestaw. I wcale się nie dziwie, że musiałaś kupić ten szal.Jest bardzo twarzowy i zapewne ciepły.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Brakuje mi takiego szala w szafie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. zdradź mi sekret a ściślej sposób chodzenia na tak wysokich szpilkach ? nie bolą cie nogi ? jak długo potrafisz w tak wysokich butach chodzić ? wow - podziwiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie - też chciałabym wiedzieć :D da się cały dzień chodzić w tak wysokich butach ?

      Usuń
    2. Bardzo lubię wysokie i chyba się po prostu przyzwyczaiłam w nich chodzić :) Konkretnie w tych butach znacznie wygodniej mi się porusza niż stoi. Nie miałam ich nigdy dłużej na nogach jak 5 godzin, ale po takim czasie jednak można odczuć zmęczenie. Mam kilka takich par szpilek, że naprawdę można w nich przechodzić cały dzień :)

      Usuń
  10. twoje szpile mnie powalily! a tak poza tym to masz cudowne wlosy!

    www.alefazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo mi się podoba i świetnie dobrane szpilki!

    OdpowiedzUsuń
  12. widziałam Cię na żywo. kolor włosów pięknie wygląda na zdjęciach, ale w rzeczywistości wyglądają jak siwe..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na zdjęciach według Ciebie na jakie wyglądają? ;p
      Pewnie, że są siwe. Ciągle używam szamponów i płukanek nadających taki kolor. Bardzo lubię taki odcień włosów ;)

      Usuń
    2. jak stara baba

      Usuń
    3. Nie będę wymagać żebyś dostrzegł tą subtelną różnicę między siwym ze starości a srebrzysto popielatym. Nie każdy to rozumie ;p

      Usuń
  13. Szpilki świetnie ożywiły ten zestaw, super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  14. ale pięknie spodnie leżą! I ślicznie Ci w szarościach ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja bym dodała jeszcze jakiś delikatny pasek, co nie zmienia faktu że i bez jest świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładny outfit i bardzo podoba mi się Twoja uroda. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Proszę doradź mi! ;-) Wybieram się na wesele już niebawem i nie wiem co ubrać do sukienki, bo może być zimno. Mam czarną sukienkę i prawie takie same szpilki jak Ty tyle, że czarne :) I nie wiem czy kupić marynarkę, żakiet.. czy co? Nawet nie wiem w jakim kolorze. Proszę o odpowiedź ;-) A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mango ostatnio widziałam fajny czarno beżowy żakiet z jakimś łańcuszkiem. Ma fajny krój i nie wyglądałoby żałobnie :)

      Usuń
    2. Mam już do dyspozycji ładny biały żakiet i taki malinowy, myślisz, że któryś z tych będzie odpowiadał ? Słyszałam, że w białym wyglądam elegancko :P

      Usuń
  18. bardzo fajna marynarka i szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nudne jak flaki z olejem, probowalas sie ratowac szpilkami, no ale i tak nic to nie dalo. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ratować? kolejny raz stawiając na to samo? niestety, dla mnie też znów nudno. szkoda.

      Usuń
  20. Zakochałam się w kolorze butów, jest magiczny!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Buty <3 kolor jest boski <3
    zapraszam - http://martagniazdowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. jeden wielki photoshop, na żywo masz inną cere:P . odkryte stopy i szal? :|

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny szaliczek i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna marynarka szalik też fajny :) ostatnio sama na swój jesienny kominek wydałam ponad 50 zł ale jestem z niego bardzo zadowolona i teraz uważam że warty był swojej ceny więc następnym razem jak mi się coś takiego spodoba to się nie zawaham z kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
  25. czym farbujsz wlosy ? są śliczne :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale jesteś śliczna :)
    Ile masz wzrostu jesli moge wiedziec ?:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ojacie jakie wysokie są te butki? Wygodne są? :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny kolor butów!
    Pozdrawiam

    http://baniuchaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń