15 listopada 2012

Granat

W dzisiejszej stylizacji na pierwszy plan wysuwa się dwurzędowy płaszcz. Dosyć długo się nad nim zastanawiałam, ponieważ był dość drogi (ok. 177$) i nie byłam przekonana czy jest wart takich pieniędzy. Udało mi się go zamówić z 25% zniżką z czego jestem bardzo zadowolona. Płaszczyk jest ciepły bo podobno wełniany, ale nie liczcie, że ogrzeje Was zimą. W taką pogodę jaką mamy obecnie sprawdza się świetnie. Potrzebowałam czegoś między cienkim trenczem a płaszczem ze sztucznego futerka.
Do tego płaszcza najbardziej lubię zakładać tą wzorzystą apaszkę. Wiem, że w tej chwili co druga sieciówka ma coś podobnego w asortymencie, jednak ta ma dla mnie szczególnie znaczenie. Kiedy byłam jeszcze małą dziewczynką, siostra przywiozła kilka takich apaszek z Paryża. Wtedy wydawały mi się czymś magicznym a wizyta w tym mieście była jednym z moich największych marzeń.







zdjęcia by Ola (styloly.blogspot.com)

płaszcz: romwe | buty: czasnabuty | rękawiczki: f&f | torebka: oasap

22 komentarze:

  1. Śliczny płaszczyk!
    Jestem miłośniczką Twoich butów! :D <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz, chusta nadaje szyku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. płaszczyk jest cudny, ja zawsze kupuję na zimę płaszcze z domiszką wełny ( min 50 % a najlepiej 80 ) i nigdy w takim nie zmarzłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Płaszczyk masz cudowny! Dobrze, że go kupiłaś <3. Buty masz bardzo ciekawe, uwielbiam czerwone podeszwy, szczególnie do czarnych szpilek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczna chusta i te botki, a płaszczyk jest swojej ceny w 100% <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś ładną kobietą, ale jak dla mnie ubierasz się zwyczajnie, nie masz fajnego stylu, bardziej chyba Ci chodzi o jakośc niz o to żeby ładnie wyglądać. Każda stylizacja jest pbardzo do siebie podobna, niczym się nie różni, wieczne nosisz smutne kolory. Jestem na nie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rękawiczki, dawno je kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  8. Płaszczyk bardzo fajny, ale aparat brzydko rozświetlił włosy, zdjęcia chyba były robione z lampą ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wyglądasz... masz piękne włosy, nie mogę się napatrzeć... buciki i płaszczyk również mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyglądasz, świetna apaszka :)

    Pozdrawiam,
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  11. widziałam kiedyś podobny płaszczyk w Stradivariusie...bardzo mi się podobał:) Twój też jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  12. piekny plaszczyk...wygladasz cudownie:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo stylowy ten płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ten kolor świetnie wygląda z twoimi włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ten płaszcz jest nieziemski! <3333

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny ten płaszcz.
    jestem pierwszy ra tutaj i masz swietne stylizacje.
    i jeszcze mm pytanie ile masz wzrostu ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Blog świetny, stylizacje też :).
    Płaszcz jest bardzo ładny.
    Pewnie nie jedna dziewczyna już Cie o to pytała, ale podobają mi się Twoje włosy, dlatego zapytam i ja. Czy masz swoje takie gęste włosy czy może je dopinasz ? Bo na zdjęciach różnie to wygląda z objętością/gęstością. Mam nadzieję, że Cie niczym nie uraziłam.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zagęszczam włosów :) Dużo zależy od fryzury. Jak zupełnie ich nie układam, albo jest wilgotne powietrze to są bardziej oklapnięte i nie mają takiej objętości.

      Usuń
    2. A to zazdroszczę takich włosów, bo na prawdę piękne są :)

      Usuń