11 listopada 2012

Pepitka

Pepitka w roli głównej. Szczerze mówiąc sama nie wiem dlaczego ten płaszcz dziś pojawił się po raz pierwszy. Mam go jakieś dwa lata i dość często go noszę. Udało mi się go zdobyć na tak zwanym SWAP, czyli bezgotówkowej wymianie ubrań. Wymagał wielu poprawek, ponieważ nie do końca odpowiadał mi jego krój, dodatkowo był na mnie za szeroki. Na szczęście krawcowa sprostała zadaniu i teraz cieszę się pięknym płaszczem ze świetnego materiału. Zawsze uważałam, że takie nietypowe rzeczy bardzo wzbogacają naszą szafę.










płaszcz: swap | spodnie: cubus | sweter: H&M | torebka: oasap | buty: nwe look


19 komentarzy:

  1. Świetny sweter, ładnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  2. pepitka jest fantastyczna ;)) Nawte moja mama ma taka sukienke ;o :DDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Wantatatste koszmarne zestawienie! Jeszcze nigdy nie widziałam u Ciebie czegoś aż tak koszmarnego! Czekam na nowe stylizacje.
    ~@!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna ! *__*
    naszyjnik jest genialny. ale płaszczyk jak dla mnie śedni.

    http://ameliawyrwass.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny masz ten kolor włosów. bardzo podoba mi się ten sweterek:). pozdrawiam i zapraszam do mnie www.atramworld.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcia i zestaw fatalny,nie pasuje ci ta pipetka.

    OdpowiedzUsuń
  7. !!! dzielmy się szafami! jak opłatkiem!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie - wszystko dobrane w ciekawy sposób :)

    Pozdrawiam,
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  9. jak dla starej babci

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze zazdroszczę płaszczyka,poluję na taki już od dawna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu pomoz, planuje kupic creepersy przez oasap.com Zastanawiam się czy rozmiarowka jest normalna (czy tez zawyżona lub zaniżona). Kupujesz co nieco w sieci, wiec pewnie sie orientujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno mi powiedzieć. Z zagranicznych sklepów buty kupowałam tylko na asosie i rozmiarówka była standardowa. Na oasap nie wiem. W czasnabuty.pl zawsze zamawiam swój rozmiar i pasuje :)
      www.czasnabuty.pl/pol_m_Obuwie-Damskie_POLBUTY-108.html?affiliate=wantataste

      Usuń
  12. Nigdy się nie przekonan do pepitki..

    OdpowiedzUsuń