23 grudnia 2012

Dekoracje Świąteczne

Święta to szczególny czas spotkań z bliskimi. Oczywiście najważniejsze aby spędzić je z rodziną w ciepłej atmosferze. Tego Wam wszystkim życzę. Chociaż czym byłyby święta bez małej wojny w domu ;)
Moją osobistą przyjemnością jest ozdobienie pokoju by nadać tym chwilom szczególnej atmosfery. Uwielbiam lampeczki rozwieszone w domu i na dworze. Niestety nie udało mi się zrobić ładnych zdjęć tym nad oknem mojej sypialni... Oto kilka zdjęć z  moimi ulubionymi dekoracjami. 


Zapachowe świece zawsze nadają wspaniały klimat pomieszczeniom. Ta ma cudowny czekoladowy zapach i piękne opakowanie.




Tak wyglądają początki pakowania prezentów dla bliskich i oczywiście dla siebie samej ;)


Ta mała skarbonka jest ze mną od dawna. Nie mogłabym się jej pozbyć, jeden z moich pierwszych świątecznych zakupów kiedy jeszcze byłam mała.



Nie wiem jak Wy, ale ja nie wyobrażam sobie świąt bez jemioły. Co roku zdobię nią cały dom!



Na dzisiejszych zakupach postanowiłam dokupić do pokoju kilka gwiazd betlejemskich. Uważam, że to bardzo fajny dodatek w święta do każdego wnętrza.


Haha i mój kot, który ma już dość moich porządków. Zbyt często musi uciekać przed odkurzaczem ;) 





Na koniec kilka ozdób choinkowych. Zdecydowanie moimi ulubionymi są pierniczki powieszone na wstążeczkach. Szkoda, że dzieci tak szybko zjadają je z choinki...

Jestem ciekawa jak Wy dekorujecie swoje pokoje :) 
Taj jak obiecałam jutro rano pojawi się kolejny outfit.


13 komentarzy:

  1. pakujesz sama dla siebie prezenty ?
    Fajnie byłoby jakbyś pokazała całe pomieszczenia i jak się w nich komponują dekoracje :)
    Szczególnie swój pokój :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciu jest akurat paczka która przyszła dla mnie przed świętami, to taki prezent dla samej siebie. Oczywiście te właściwe prezenty dostanę dopiero pod choinką :)
      A zdjęcia są właśnie z mojego pokoju. Jedynie choinka nie stoi w mojej sypialni :)

      Usuń
  2. O jakie śliczne bombki <3 ;) Także uwielbiam świeczki, chociaż w moim domu nie jest ich za dużo ,policzyłam, tylko 17 ;] Z chęcią przygarnęłabym choć jedną Yanklee Candle ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny świąteczny klimacik;) Wesołych Świąt kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiscie, wszelkie zapachowe świece są u mnie świąteczna dekoracją nr 1 :)
    Wesolych Swiat Tobie zycze ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne dekoracje. Ciekawe czy twój kot będzie robił z bombkami to co mój:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, chyba już nie ;) Co prawda parę lat temu przewróciła choinkę, ale teraz już jej się chyba nie chce tak bawić :)

      Usuń
  6. I gdzie ten obiecany outfit?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zdążyłam, musiałam sporo pomóc w domu. Przepraszam, post dodam po kolacji lub jutro :)
      Wesołych Świąt!

      Usuń
  7. Matce byś lepiej pomogła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda mój komentarz miał być raczej żartem niż przytykiem,ale gratuluję piłeczki odbitej z gracją :)

      Usuń