24 grudnia 2012

Merry Christmas!

Dzisiejszego ranka planowałam dodać zupełnie inne zdjęcia. Byłam tak zajęta przygotowaniami do Świątecznej kolacji, że zupełnie zapomniałam o blogu. W zamian mam dla Was zdjęcia prezentów oraz swojej stylizacji wigilijnej. Mam nadzieje, że wszyscy spędzili ten dzień w rodzinnej atmosferze. Jeśli o mnie chodzi, to chyba była jedna z lepszych świątecznych kolacji w ciągu ostatnich paru lat. Oby pozostałe dni upłynęły równie przyjemnie :)

Korzystając z okazji, chciałam Wam wszystkim życzyć Wesołych Świąt. Niech każdy z Was spędzi je tak jak lubi najbardziej!


Jedna z paczuszek pakowanych przeze mnie. Ta jest wyjątkowa, bo to podarek dla kochanej osoby ;)


Ostatnie poprawki przed kolacją...


Nowy naszyjnik z Romwe.



sukienka: new look



 Co roku mam do zapakowania mnóstwo prezentów. Mam wrażenie, że jestem w tym już mistrzem :)



Taki uroczy prezent dostałam od swojego chłopaka. Śliczna piżamka i ogrzewacz do rąk.  W tym roku na pewno nie zmarznę! :)


Połączenie prezentu gwiazdkowego z mikołajkowym.


18 komentarzy:

  1. Prezentujesz się świetnie!
    Wesołych Świąt :)

    Pozdrawiam,
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  2. sweitna pizama i skarpetki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz mieszkanie czy dom ? :)
    z chęcią bym obejrzała chociaż jeszcze trochę, bo na tych kilku fotkach naprawdę ślicznie się prezentuje :)

    Ciekawe, dla kogo taka góraaa prezentów ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkam w domu, ale zdjęcia robię w swoim pokoju. Urządziłam go dokładnie tak jak lubię :)
      Góra prezentów dla całej rodzinki, a największe prezenty dla dzieci :)

      Usuń
  4. Piękna sukienka i fryzura! :)
    Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz prześlicznie, a fryzurka nieziemska :) Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnie zdjęcie jest przeurocze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jaka elegancka :D ładna fryzurka :d i fajny post :) pozdr

    OdpowiedzUsuń
  8. przepięknie wyglądałaś, połączenie naszyjnika z sukienką i makijaż - bomba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej ile prezentów!
    Prześlicznie wyglądałaś! Aż normalnie nie mogę oderwać od Ciebie oczu! haha ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne uczesanie, zdjęcie w piżamie urocze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wygladasz :) Skąd jest ta urocza piżamka? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko ok, tylko podkład masz za ciemny. Ciemna twarz+ biała szyja= dziwny efekt

    OdpowiedzUsuń