18 grudnia 2012

spike

Na dworze już bardzo zimno i w związku z tym pierwszy raz pokazuje na blogu zdjęcia studyjne. Byłam bardzo ciekawa efektu, bo ani nie byłam przyzwyczajona to tego rodzaju zdjęć, ani nie było proste żebym czuła się pewnie. Sama dobrze wiem, że jestem niesamowicie sztywna jeśli kogoś nie znam. O dziwo Diana i Rafał coś z tego wykrzesali i w ostateczności zdjęcia wyszły nam całkiem korzystne :)
Jak Wam się podoba? 





zdjęcia by DR5000

sukienka: AX Paris | szpilki: prima moda

34 komentarze:

  1. Też planuję ratować się zdjęciami w studiu jak już będzie bardzo zimno:) Twoje wyszły bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia :d. Jesteś śliczna! Masz super fotografa ;p.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna sukienka, świetne buty, świetny make-up, świetna sesja!

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczna sukienka aczkolwiek brakuje mi tu bizuterii

    OdpowiedzUsuń
  5. drugie zdjęcie jest najlepsze:) ile taka sesja kosztuje??

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjecia całej sylwetki to jakaśa masakra, nie dość że wyglądasz grubo to i łydki masz pzreogromne, nie wiem jakim cudem skoro jesteś chudziną ;) pozostałe piękne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia wyszły bardzo dobrze. A Ty wyglądasz na nich świetnie i wcale nie sztywno. Dobrze Ci w czarnym, serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. a mi sie nie podoba, masz na zdjęciach okropn fryzurę i cały czas ta sama niekorzystna minę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cóż, przynajmniej je dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna sukienka :) i cała sesja.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super sesja, bardzo korzystna wg mnie:) Możesz zdradzić jakimi kosmetykami wykonałaś make up ?? Z góry dzięki za odpowiedź,
    Pozdrawiam
    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiesz ? Czy na takie pytania nie ma odpowiedzi ?:)

      Usuń
    2. Trochę by było tego pisania :) W dodatku te zdjęcia były robione bardzo dawno i już nie pamiętam którymi kosmetykami byłam wtedy umalowana.

      Usuń
  12. Zdjęcia studyjne wyszły fantastycznie! Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. przepięknie Ci w czerni, śliczna sukienka! ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyszłaś na tych zdjeciach :) A Sukienka śliczna

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne zdjęcia! :)))) Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O matko rewelacja!
    czuje sie jakbym patrzyla na Aniola :D
    rewelacyjnie wygladasz i swietne zdjecia ;)

    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny pomysł na sylwestrową kreację! A może za mało błyszcząco?

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna sukoenka! Akolor włosów masz cudowny<3 aż żałuje że przestałam malowac włosy:(

    OdpowiedzUsuń
  19. 2 zdjecie fantastyczne;)

    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz bosko ! ! !

    OdpowiedzUsuń