30 grudnia 2012

Peacock

Sylwester już jutro. Nie wiem jak Wy, ale ja wciąż zastanawiam się którą sukienkę włożyć. Skłaniam się ku tej z cekinowym gorsetem i zwiewnym dołem w pawie pióra. Złoto, szafir i szmaragd - takie połączenie naprawdę wpadło mi w oko, oczywiście z dodatkiem czerni. Taka sukienka jest ozdobą samą w sobie, więc zrezygnowałam z dużej ilości ozdób i wymyślnych fryzur. Włożyłam jedynie krótki naszyjnik i dobrałam prostą czarną kopertówkę. 

Życzę Wam wszystkim udanej Zabawy Sylwestrowej oraz Szczęśliwego Nowego Roku! Dziękuję Wam, że byliście ze mną cały ten rok :)











sukienka: romwe | torebka: vintage | naszyjnik: romwe | szpilki: prima moda



38 komentarzy:

  1. świetny zestaw :) pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie :) Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. góra jest PRZE-ŚLICZ-NA!!
    dół natomiast nie przypadł mi zbytnio do gustu i wydaje mi się, że powinnaś nosić trochę krótsze sukienki :)

    A Pani jak zawsze prezentuje się efektownie! ;)
    PS. tylko ta kreska mi nie w smak :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :) Też uważam, że sukienka byłaby znacznie ładniejsza gdyby była krótsza. Nie sądziłam, że będzie aż tak długa kiedy ją zamawiałam. Mimo, to sukienka bardzo mi się podoba, chociaż lepiej wylądałaby na wyższej osobie.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. dokładnie! jak oglądałam tę sukienkę na stronie wydawała mi się nieco krótsza... aż się zdziwiłam oglądając zdjęcia. ale może mała poprawka krawiecka: kilka centymetrów można by jej ująć i była by całkiem IDEALNA :))

      Usuń
    3. Właśnie, na stronie wydawała mi się znacznie krótsza. Zastanawiam się czy ją przerobić czy może po prostu sprzedać. Ja jestem raczej skrzatem, więc wydaje mi się, że na kimś wysokim byłoby świetnie bez przeróbek :)

      Usuń
    4. ja też jestem skrzatem i wszystko jest dla skrzatów! ja bym skróciła. jest za piękna, żeby jej nie wykorzystać... ;)

      Usuń
  3. Kochana jak zawsze pięknie wyglądasz!
    Ciekawy make-up.
    Ładna kiecka, ale coś mi w niej nie gra, może faktycznie to ta długość.

    OdpowiedzUsuń
  4. Stanowczo za długa.. :) fajnie jak byś pokazywała troszke więcej strojów młodzieżowych, za dużo strojów dla emerytek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nie skróciłaś tej sukienki. A może jest jeszcze na to czas? Wyglądasz ślicznie,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po skróceniu zniszczyłby się wzór pawich piór, trochę byłoby mi szkoda...

      Usuń
    2. mi kiedyś krawcowa skróciła sukienkę od pasa, krój podobny do Twojej więc może dałoby radę ;)

      Usuń
  6. cudowna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna jest ta sukienka Aniu, cudowna! :) Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. rzeczywiście jak ktoś zauważył wyżej prezentujesz styl bardziej babciny, nie młodzieżowy. a w takich byłoby Ci stanowczo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz! ;) Choć dół sukienki trochę nie w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna sukienka - wyglądasz zjawiskowo! Przyznam, że makijaż również robi wrażenie ;-)) Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta cekinowa góra robi wrażenie i nie trzeba jej żadnych dodatków :)
    Makijaż bardzo ładny :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna sukienka...a do tego to oko..rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny naszyjnik! Byłam pewna, że to house of mima, a tu proszę - dobre poczciwe Romwe :)

    Ściskam sylwestrowo!
    Lona

    OdpowiedzUsuń
  14. góra jest fantastyczna!!
    choć dół wolałabym aby był np czarny. Ale jak wiadomo w Sylwestra można zaszaleć;)
    wyglądasz fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. zamień naszyjnik na jakiś delikatniejszy i załóż może te szmaragdowe buty ;) mSukienka jest piekna sama w sobie a ta czern ją przytłacza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze szmaragdowymi szpilkami wygląda pięknie, ale myśląc o sylwestrze wolę założyć wygodniejsze buty. W tamtych nie wytrzymałabym całej nocy, ale masz racje, bardziej pasują :)

      Usuń
  16. nie lubię cekinów, ale Twoją sukienkę bym przygarnęła i ubrała, cudeńko! Piękny makijaż ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. nie wiem gdzie tu ludzie widzą babciny zestaw.. cekiny, brokat, szpilki to jest babcine?
    sukienka cudowna, zakochałam się w tym roku w złotych cekinach, ale niestety nie wyglądam w nich zbyt dobrze :(
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Znów te gołe nóżki... Szkoda, że nie masz rajstopek, niby nic a tak dużo zmienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest taki wynalazek jak rajstopy cieliste. Tak się składa, że mam je na nogach...

      Usuń
    2. Ja tam do szpilek nie lubię rajstop, stopa mi się w nich ślizga. A ty Aniu masz jakiś pomysł na to, że stopa ci sie nie ślizga w bucie (próbowałam już różnego rodzaju wkladek, ale to i tak nie działa.

      Usuń
    3. Najczęściej pomagają wkładki żelowe na piętach, więcej nie kombinuje :)

      Usuń
  19. sukienka jest prześlicza i Ty w niej wyglądasz rewelacyjnie.
    Buty psują całość, jak już niektóre dziewczyny zauważyły.
    Powodzenia w 2013 roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. wyglądasz prześlicznie... ładny makijaż...

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam jeśli nie sprzedałaś jeszcze tej sukienki, mogłabym ja kupić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczy, które aktualnie sprzedaję znajdziesz w zakładce wyprzedaż.
      http://wantataste.blogspot.com/p/wyprzedaz.html

      Usuń
    2. czyli już nie masz tej sukieneczki?

      Usuń
    3. Nie mam, ale niedługo dorzucę kilka rzeczy do wyprzedaży ;)

      Usuń