27 listopada 2013

checked

W sezonie jesienno-zimowym krata jest jednym z najmocniejszych trendów. Wciąż chodzi za mną zakup sukienki w takim wzorze, jednak zdecydowałam się jedynie na drobne akcenty. Szalik zgapiłam od Martyny. Strasznie mi się spodobał kiedy zobaczyłam go u niej po raz pierwszy i nie mogłam się powstrzymać przed zamówieniem takiego samego. Bardzo lubię takie duże, trochę przypominające koc szaliki. Ponieważ, nie czułabym się najlepiej w bluzie, która jest cała w kratę, zdecydowałam się na taką, która ma ten wzór jedynie na ramionach o z tyłu. Zwyczajna czarna bluza, a jednak numerek na plecach i krata sprawiają, że nie jest taka nudna. Całą reszta została stonowana i dość klasyczna. Na uczelni muszę się czuć swobodnie, więc takie zestawy lubię najbardziej.











płaszcz: Oasap | bluza: FrontRowShop | spodnie: stradivarius | buty: stradivarius | szalik: FrontRowShop | torba: river island


21 komentarzy:

  1. Szaliczek jest przegenialny! Pięknie kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ten szalik! W sumie 'zrobił' cały look :D

    U mnie ostatnie dni rozdań urodzinowych, zapraszam do udziału ;)
    http://mietowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam kraciaste szale :)))) Twój jest piękny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zestaw. Genialne buty i sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie Ty masz zaj*** te włosy :) Mam ochotę je dotknąć :)) To farba czy rozjaśniacz ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Znakomity szal. :)
    Pozdrawiam,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  7. hmm, za dużo tu kratki. Nie podoba mi się to. Jak bluzka z motywem kratki to nie szalik i odwrotnie.
    Dodatkowo "taka" kratka kojarzy mi się z spódniczkami jakie się kiedyś nosiło w przedszkolu.
    Ale to moje zdanie, tobie może się podobać :)
    Za to uwielbiam twój kolor włosów <3

    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnio wszędzie widzę tego typu kraciaste szaliki, są przepiękne :) cudowna bluza!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie proste zestawy na spotkania z pryzjaciółmi, na randkę, czy wyjście do baru :) Świetny zestaw, przede wszystkim nie przekombinowany :) A bluza od FrontRowShop rzeczywiście robi wrażenie, sama na zastanawiałam się nad nią :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten szalik jest świetny! Teraz chyba ja go zgapię od Ciebie :D Cały outfit super <3

    OdpowiedzUsuń
  11. wygladasz przepieknie! ten motyw kratki powtarzajacy sie na roznych czesciach garderoby to strzal w dziesiatke :)
    bede tu czesciej zagladac :)

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękny szalik!
    cudowny akcent dla całości!


    pozdrawiam cieplutko! ;*
    jesuswannatouchme.blogspot.com
    <3

    OdpowiedzUsuń

  13. WoW! Jak dla mnie bomba!
    Fenomenalny zestaw :) Prezentujesz się w nim fantastycznie :) Wszystko idealnie dobrane :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do odwiedzenia mojego bloga i do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kozaki są świetne idealne !:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szal jest genialny!!! O TAK! ❤
    pozdrawiam z Gdyni,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  16. ten szalik jest genialny! tak wspaniale ożywia prostą stylizację

    OdpowiedzUsuń
  17. Ogólnie podoba mi się, ale odnoszę wrażenie, że te buty nie pasują jednak do całości - to oczywiście moje zdanie :)
    Ważne, że Ty się dobrze czujesz. Masz na swoim koncie dużo lepsze propozycje stylizacji niż ta:)
    Pozdrawiam
    Paula

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo lubię Wasze filmiki z modnakomoda, jednak uważam, że dobrze by było wcześniej poćwiczyć (chyba, że jednak ćwiczycie:)) co się chce powiedzieć ponieważ słowa: taka, taki, takie, takiego, taką, powtarzają się po 5 razy w praktycznie każdym zdaniu :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałybyśmy, ale ledwie się wyrabiamy z nakręceniem czegoś a co dopiero z próbami ;) Niestety ciężko znaleźć taki moment żebyśmy we dwie miały czas :)

      Usuń