11 grudnia 2013

Red dress

Nic tak nie działa jak czerwona sukienka. Nie wiem dlaczego, ale znalezienie takiej sukienki graniczy z cudem. Już dawno za cel wyznaczyłam sobie zakup sukienki o intensywnym czerwonym kolorze (bordo, wiśnie itp. odpadają). Mimo, że ta sukienka jest całkiem zbliżona do tego czego chcę, moich poszukiwań nie mogę uznać za zakończone. 
Taka sukienka to super opcja na wiele okazji. Zbliżają się święta, sylwester, czeka nas dużo imprez, na co dzień również sprawdzi się rewelacyjnie. W tym zestawie połączyłam ją klasycznie z czernią. Uważam, że tworzy idealne tło dla czerwieni. 









sukienka: aupie | żakiet: Oasap | buty: prima moda | torebka: Oasap

27 komentarzy:

  1. Piękna sukienka Anulka :) Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna ta sukienka! Widziałam ją w Twoim haulu i od razu mi się spodobała :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jestes chyba najladniejsza blogerka modowa jaka widzialam. zastanawiam sie dlaczego nie jestes tak slawna jak deynn jess czy maff. I śliczne masz wloski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, dziękuje! To bardzo miłe :)

      Usuń
    2. A po co Polsce kolejna "znawczyni mody" o tępawym wyrazie twarzy, która nie potrafi nic innego poza mizdrzeniem się... Ma dziecinka urodę, jak najbardziej, ale na tym koniec... Dajcie kasę pierwszej lepszej idiotce z ładną buzią i też będzie mogła stać się "blogerką modową". Nazwie swoją stronkę po angielsku,by pokazać jaka jest światowa i mądra...

      Usuń
  4. Świetnie ci w tym kolorze:)Super sukienka

    OdpowiedzUsuń
  5. Usta piękne, do twarzy Ci w takim kolorku :) jednak czarne kryjące rajstopy zamieniłabym na jakieś lżejsze bądź w kolorze ciałowym, sukienka jest piękna sama w sobie jednak całość jakoś ciężko wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cute dress, it's really flattering on you!

    aclassystateofgrace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super, ale jak dla mnie trochę zbyt mocny makijaż ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniała sukienka, ale makijaż jest rewelacyjny <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Pani Aniu,

    może i wygląda to nieźle, ale zdanie: "połączyłam ją klasycznie z czernią. Uważam, że tworzy idealne tło dla czerwieni" to duża przesada. Idealna to ta sukienka będzie, gdy zedrze Pani te grubaśne czarne rajstopy i pokaże Pani jak ona leży na Pani gołych nóżkach odzianych tylko w delikatne sandałki na paseczkach. Ma Pani takie nogi, że wkurza mnie wszystko, cokolwiek je przesłania. Ja wiem, że jak jest zima, to musi być zimno, ale przecież to sesja wewnątrz. Może udałoby się w czymś lżejszym?

    Ciepło Panią pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega. Czerwony to twój kolor ;) Buziaki, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz typ urody idealny do takich seksownych krojów i kolorów, prawdziwa kusicielka :p
    Buziak! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta sukienka idealnie na Tobie leży ;)
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. a dla mnie zajeżdża wiochą. ale to tylko moje skromne zdanie

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie tylko szkoda że nie wrzuciłas zdjecia bez marynarki bo chętnie bym zobaczyła jak wygląda ta gora, bo ma fajne wycięcia :) pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze raz a propos czarnych rajstop. Nie wiem, czy widziała Pani może świeżą sesję Michaela Beaupleta z Doutzen Kroes sprzed kilku dni: http://samiyac.blogspot.com/2013/12/doutzen-kroes-by-michael-beauplet.html.
    http://samiyac.blogspot.com/2013/12/doutzen-kroes-by-michael-beauplet.html
    Proszę zobaczyć, że w czarnych rajstopach też można wyglądać cudownie, ale potrzebny jest do tego pazur. A że jest Pani artystką pokroju Doutzen, nie mam wątpliwości, bo widziałem wpis "Hungry" (http://www.wantataste.blogspot.com/2013/10/hungry.html) – najpiękniejsze zdjęcia na Pani stronie. Grubaśne zakolanówki, a jednak pełen seks ;-). Te zdjęcia wyżej się nie umywają...
    Może skusi się Pani znowu na coś równie artystycznego?

    Ciepło Panią pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne, pogodne zdjęcia - całość super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam jedno zastrzeżenie do twoich wpisów i wypowiedzi na górze stronki... Prowadząc bloga powinnaś zwracać uwagę na błędy językowe i ortograficzne... Powtórzenie w tak krótkim tekście 5 razy słowa ,,sukienka" razi w oczy... Myślałam, że jest to niemożliwe, a jednak... Sukienka bardzo ładna, ale całościowe połączenie jest dość słabe. Tworząc taki zestaw powinnaś wprowadzić trochę świeżości i lekkości. Zatraciłaś piękno tej kiecki;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna sukienka :) W czerwieni bardzo Ci do twarzy !
    Jedyne co to troszkę zmieniłabym makijaż, strasznie pomniejsza Ci oczy. Może spróbuj kiedyś nie malować na ciemno dolnej powieki :)
    Zobaczysz, że wtedy Twoje oko wyda się większe:) Zresztą nie powinnam ci tego mówić, jesteś po kursie wizażu .
    Pozdro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maluje się w różny sposób, wiem jak wyglądam bez pomalowanej dolnej powieki :)

      Usuń
  19. ANIU JAK SIE ZAMAWIA Z AX PARIS? ILE TRWA PRZESYŁKA I JAKI KOSZT? CHCE ZAMÓWIĆ TAKA SUKIENKĘ JAK TY MASZ NA SYLWESTRA TĄ Z CEKINAMI ZDĄŻE JESZCZE JA DOSTAC PRZED SYLWESTREM?

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedy nowe postyy i zdjecia?? Rzadko dodajesz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że już niedługo. Mam naprawdę bardzo mało czasu teraz...

      Usuń
  21. Makijaż niepotrzebny - strasznie postarza

    OdpowiedzUsuń